امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 1280
بازدید کل : 28711
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 94
تعداد آنلاین : 1

چت روم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

مترجم سایت

هر چه دل تنگت از عشق می گوید برام بنویس!

 امروز نمی خوام چیزی بنویسم،اما می خوام شما دوستای گلم برام از عشق بنویسید!

 

اگه گله دارید،اگه شعری دارید،اگه جمله قشنگی دارید،اگه درد دلی دارید و ... از عشق برام تو قسمت نظرات بنویسد.

در طول چند روز آینده مطلبی با عنوان درد دل یک ایرانی از عشق می زارم و نظرات زیبا رو تو اون با نام شما یا آدرس وبلاگتان می نویسم.

پس همین حالا شروع کنید به نوشتن!

امیدوارم همیشه عاشق باشین تا بعد بای بای!



نظرات شما عزیزان:

noshin
ساعت11:19---14 مهر 1390
سلام
به نظر من بدترین اتفاق زندگی عاشق شدن
از عشق متنفرم


raha
ساعت0:40---11 آذر 1389
salam azizam man hamin alan taze khundam va fahmidam ke vaghean asheghi omidvaram ke beresi behesh man ke asan eteghad nadaram

پروانه
ساعت18:35---5 آذر 1389
به تو عادت کرده بودم رفتی و دلو شکوندی/با چشام شدی غریبه خاطره هامونو سوزوندی/عاشق عشق تو بودم با چه احساس قشنگی/فقط وفقط با تو بودم توی دنیای دو رنگی/حالا من اینجا تک و تنها تو هم اون سر دنیا/میزنه آتیش به قلبم غم و غصه های فردا/تلخی سکوت غربت تو رو یاد من میاره/ابری وبارنیه چشمام بدجوری داره میباره

niloo
ساعت2:22---21 آبان 1389
salam. man ba eshgh movafegham eshghe 2tarafe bashe mesle eshghe khodam ke asheghesham. be manam sarbezan ....................... shabgardi.loxblog.com

سعيد
ساعت19:18---14 آبان 1389
*موفق باشيد*

sara
ساعت11:17---14 آبان 1389
سلام دور و ور نیاوران
عشق کیلو چنده بابا کشکه
نه مرسی اصلا دوست ندارم به همچین چیزه مسخره ای اعتقاد پیدا کنم!
اینجا ماله دختراست حالا می خوای اسمشو هر چی که دوست داری بزار
ولی ورود پسرا ممنوعه دیگه
این آدرس اون یکی وبم:
sara-sy.blogfa.com
اونجا ورود هر کسی آزاده
البته به جز بی جنبه ها
شما که نیستین می دونم
فعلا بای


amir
ساعت23:46---12 آبان 1389
سلام.
این ایده باحالیه که می خوای مطالب ما رو بذاری.
لطفا اینو قرمز بنویس.
(بغیر از انکه بشد دین و دانش از دسنم

بیا بگو که ز عشقت چه طرف بر بستم

اگر چه خرمن عمرم غم تو داد به باد

به خاک پای عزیزت که عهد نشکستم)

اینم اخرش اضافه کن!!!!
(نازنین الهی بمیری که انقدر منو عذاب ندی.)




اتی
ساعت11:32---8 آبان 1389
دعا کردم که تنها مال من شی.ت. تعبیر قشنگ فال من شی.دعا کردم بدونی چشم به راتم .هنوز دلبسته بغض صداتم.اگر بازم دلت با دیگرونه چشات دنبال از ما بهترونه .بذار با یاد تو دلخوش بمونم .فقط دلتنگیات با من بمونه

اتی
ساعت11:30---8 آبان 1389
آخرین برگ سفرنامه باران این است که زمین چرکین است



Ramtin
ساعت0:55---5 آبان 1389
اولين نظر رو خودم مي دم شما ام همراهيم کنيد.
بدترين چيز تو عشق اينه که عاشق باشى و عشقت ندونه چقدر دوستش دارى عاشقشى!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط Ramtin در 13 آبان 1398برچسب:عشق,درد دلی از عشق, | لینک ثابت مطلب

پروفایل

عاشق باش و مپرس که عشق چیست،عشق همیشه و در همه جا در درون توست!
توضیحات
یاد بگیریم زندگی کنیم
مدیر وبلاگ
Ramtin
نویسندگان
لینک دوستان
اس ام اس رفاقتی
اس ام اس دوست داشتن
L...Story
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک با Me ابتدا ما را با عنوان Life Is Love و آدرس life.love.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد پیشاپیش ممنون.